53 days till Christmas




(English below)

Als ik in de winkel komt (wat tegenwoordig heel weinig is) merk ik dat er vol op Kerst versiering te koop is. Op de radio zeiden ze dat er zelfs al Kerstbomen bij mensen in huis staan. Ik kreeg er ook zin in en ik ben begonnen met onze advent kalender. Voor de kaarsen wil ik een houder maken wat ik elk jaar weer kan gebruiken. Zondag maakten wij alvast de kaarsen en die hebben wij gemaakt van bijenwas raat van de plaatselijke imker. 





When I go to the shops (which is very little nowadays) I notice that there are Christmas decorations for sale everywhere. On the radio they even mentioned that there are people buying Christmas trees. I wanted to start working on some Christmas decorations too but first we celebrate Sinterklaas. I want to make a holder for the Advent candles, something we can use every year. On Sunday we made the candles together and we made them from beeswax from our local beekeeper. 

Comments

  1. Prachtig en een goed idee, lichtjes in huis!

    ReplyDelete
  2. Mijn vader is een tijdje imker geweest en toen we klein waren maakte hij ook vaak deze kaarsen :-)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts