2021

 



Vakantie is weer voorbij en we zijn weer vol op begonnen. Dit jaar beginnen we weer zo anders dan andere jaren. Ik probeer de tijd die ik over heb zoveel mogelijk in mijn atelier te zijn. Ik liep achter met een bestelling die ik nu gelukkig klaar heb en ik ben volop begonnen met klei werkstukken. Heerlijk, daar haal ik echt mijn energie uit. 

Ik heb geen goede voornemens maar wel een paar doelen voor het komende jaar. 
- meer werkstukken maken en experimenteren. 
- een buiten oven die ik wil gaan maken voor grotere werkstukken. Een oven die ik elke keer ook weer kan afbreken en weer opbouwen als ik hem ga gebruiken. T.Z.T. zal ik hier er meer over delen en hopelijk dan ook beeld erbij. 
- workshops geven zodra dit weer mogelijk is met wandelen en eten erbij. 
- mijn website aanpassen, ik ben op instagram al over op het Nederlands misschien doe ik dit ook op mijn website. 

Ik wens jullie een gezond jaar met veel licht en moois. Bedankt voor de reacties en het meelezen!

















Comments

  1. Mooie doelen, ik blijf graag meekijken hier (en op IG).

    ReplyDelete
  2. Het is fijn om iets creatiefs te doen waar je zoveel energie uit kunt halen Afke!
    Ik zei het al eens vaker maar ik vind je 'eenvoudige' stijl ontzettend mooi. X

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts