tea strainer



(English below)

Ik ga al een aantal weken naar een keramiek workshop om samen te kleien maar ook om mensen te ontmoeten. Ik kijk altijd uit naar die avonden. Heerlijk om met mijn handen bezig te zijn en even weg van thuis. We zijn druk met verbouwen alleen duurt het nog even voordat de bouwvakkers aan de slag gaan. In de tuin werken en mijn eigen werk maken houdt mij positief want hoe wij nu wonen is niet echt heel makkelijk en kost best wat energie. 




I have been going to a ceramic workshop for several weeks now to clay together with a small group. It's a good way to meet people and learn more about all the processes involved. I always look forward to the clay evenings. It's great to be working with my hands and to be away from home for a little while. Right now we're busy renovating, it'll take a while before the construction workers get started and working in the garden or making my own work keeps me sane. Our living circumstances at the moment aren't easy and it costs a lot of energy.

Comments

Popular Posts