Life and Autumn

 



(English below) 

Het is weer herfst.  Ondertussen is er veel gebeurt. Sowieso in de wereld maar ook bij mij thuis. Wij zijn druk met verbouwen en toen ik mijn vorige bericht plaatste waren we nog in afwachting van de aannemer en druk met afbreken van de binnenkant van onze woning. Toen schreef ik dat hoe we woonde al pittig was. Een paar dagen kwamen we in een lockdown terecht ... gelukkig ging het heel goed en hebben we er het beste van gemaakt. 

Om weer leven in mijn blog te blazen wil ik elke maandag of dinsdag een nieuwe bericht plaatsen. Gewoon 1x in de week. Lijkt mij wel te doen. Op Instagram ben ik ook niet zo actief, hopelijk komt dat langzamerhand ook weer op gang en anders maar niet. Geen druk!

We wonen in inmiddels in ons huis en ik zal binnenkort ook daar meer van laten zien. Er is nog geen ruimte klaar en dat zal voorlopig wel zo blijven. We zijn momenteel bezig met het isoleren van het dak. 

Blad is te koop in mijn webshop




It's Autumn and since my last post a lot has happened in the world but also at my home. 
We are busy renovating our home and when I posted my last post we were still waiting for the contractor and we were busy demolishing the inside of our house. Then living in a 4x4m space was difficult. A few days later we ended up in a lockdown... luckily it went really well and we made the best of it. To revive my blog I want to post every Monday or Tuesday. Just once a week. Seems something I can keep up with. I'm nog very active on instagram either, hopefully that will gradually get more too and otherwise not and thats fine too. We live in our home again and I will show more of it soon. There is no space done yet and that will probably remain that way for a while. We are currently insulating the roof. 

Autumn leaf is for sale in my shop. A nice craft activity for you or your child this Autumn. 


Comments

  1. Prachtig gemaakt Afke. Mooi die kleuren.
    Jullie huis wordt vast en zeker erg mooi daar gaat veel werk en tijd in zitten.
    Ik wens jullie succes met het isoleren van het dak en een hele fijne herfst om van te genieten.
    X

    ReplyDelete
  2. Ik kijk mee via Instagram en zie je ook graag hier!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts