Shop update



(English below)

'every end is a new beginning'

Op Etsy liep ik tegen een aantal dingen aan waardoor ik ben gaan rondkijken voor wat anders. Ik heb nu een webwinkel gevonden waarvan ik hoop dat hij goed gaat bevallen.
Voor het fotograferen van mijn handgemaakte popjes ging ik dit keer naar een vervallen locatie met een mooie betonnen vloer. Het is er prachtig en het was zo fijn om daar alleen bezig te zijn, spelen met takjes en bladeren.
Momenteel ben ik bezig met wat opdrachten, eigen vrije werk en langzamerhand steeds meer bezig met ons nieuw huisje en het enorme klus project.






I ran into a number of things on Etsy which made me decide to look around for something else. I found a new website for my handmade products. This time for the photography I went to a beautiful desolated location because I love the concrete floor there. It was so nice to spend some time there and play around, it just me and my camera. At the moment I am working on some assignments, my own work and slowly getting nervous and ready for our new house and the enormous renovation job we have to do. 

Comments

Post a Comment

Popular Posts