14 November 2016

baking wee gingerbread cookies




Zaterdag kwam Sinterklaas in ons dorp en daar horen pepernoten bij. We bakten deze zondag en ik heb het recept hier vandaan. Jitske nam er trots wat mee naar school vandaag.

Het is hier wat rustiger want ik ben in afwachting van mijn nieuwe blog en bewaar daar mijn blog energie voor. Vooral omdat ik actiever wil bloggen en mijn eigen site up to date wil houden. Houdt mijn blog dus goed in de gaten voor meer leuk nieuws ;-)

Saturday the dutch 'santa' arrived in our town. The children got little gingerbread cookies and sang songs. Sunday we made our own gingerbread cookies a real fun family tradition.  

2 comments:

  1. Zelf pepernoten bakken; gezellig om samen te doen en het ruikt daarna zo lekker in de keuken!
    Benieuwd naar je nieuwe blog!

    ReplyDelete
  2. Heerlijk én leuk om te doen! Ben ook erg benieuwd naar je nieuwe blog. Wordt vast prachtig.

    ReplyDelete

Thankyou for your comment!