21 June 2016

oatmeal cake




Ik lees weinig boeken maar als ik een boek lees, is het vaak een Amish roman. Vaak zijn de verhalen hetzelfde maar de Amish zijn mensen die mijn boeien. Hun eenvoudige leven en puurheid vindt ik heerlijk en ik kan er helemaal in weg dromen. Er wordt ook veel in gebakken en dan ben ik geinspireerd en bak ik graag uit mijn Amish kookboek. Gisteren maakte ik dus de havermout cake met een laagje van gecondenseerde melk en kokos. Helaas viel hij uit elkaar maar hij is verrukkelijk. 

I dont read books often but if i do read it's often an Amish novel. The stories are much alike but the Amish people are so interesting and i can dream away with those books. I love the simplicity and pureness of their lives. They bake a lot and this inspires me to bake too. So yesterday i made the oatmeal cake with condensed and coconut topping. It fell apart but the cake is delicious. 

No comments:

Post a Comment

Thankyou for your comment!