01 June 2016

house renovation






Met de verhuizing dacht ik echt 'wat doen we hier' en 'we zetten het te koop bord weer in de tuin'. Maar al heel snel, gelukkig werd ik er alleen maar blij van. Dit is zo'n fijn huis om in te leven met onze kinderen. We zien het als een mooie tussen station om alvast wat dingen te veranderen en aan te pakken in ons leven. We hebben natuurlijk een droom en daar gaan we ook voor. Alleen ietsjes met een omweg en anders dan we gedacht hadden.

The two days it took us to move to this house, i wasn't at all thrilled by my feelings. I wasn't happy with the step we've made and all i wanted to do was sell the house again. Luckily very quickly my feelings changed and i was happy, and that's the way i still am today. This house is such a nice house to live in with our children. We live very close to school and we have lots of room and a bathtub! 
We see the time living here as a between station to live our dream, because most things don't go the way you would like them to go. I am so happy we're at ease with this step in our lives.


We zijn inmiddels druk bezig met de tuin. Als de tuin klaar is gaan we verder met het huis. Hopelijk wordt veel bruin gewoon wit. Op pinterest kun je mij volgen en alvast een idee krijgen van wat ik leuk vindt. Ondertussen laat ik de ontwikkelingen hier ook zien.

We're busy doing the garden and after that we will continue with the house. Hopefully lots of the brown will become white :) On Pinterest you can follow me and see the things i get inspired by and like. Meanwhile i keep you posted here too! 




No comments:

Post a Comment

Thankyou for your comment!