25 April 2016

Groningen



Ik had de voornemen om foto's te maken van Groningen en alle winkels waar ik heen was geweest. Daar is allemaal niks van terecht gekomen, wat ik ook niet erg vind want ik heb op en top genoten van mijn uitje samen met mijn man.

aanraders:
- bij Toet voor een stuk taart, mijn stuk chocolade taart was verrukkelijk en rijkelijk groot,
Gedempte Zuiderdiep 85
- Folk Concept Store aan de Folkingestraat 17, nog meer leuke winkeltjes aan deze straat
- Nul50, brugstraat 3
- Sostrenegrene, Grotemarkt 43-44. Hier kocht ik 3 houten lepeltjes en twee flesjes voor onze eigengemaakte sladressing.

I went to Groningen a dutch city and i had the plan to take lots of pictures. I didn't though. I had a good time together with my husband. We dont do these things often without our children. 


foto van het Groninger Museum / picture of the Groninger Museum

No comments:

Post a Comment

Thankyou for your comment!