30 March 2016

chair and cushion





De laatste tijd had ik wat geluk. Ik kreeg dit rotan stoeltje en ik won een giveaway via AprilandMay op Instagram. Ik kreeg de kussen van FLINK Netherlands cadeau. De kussen heeft een mooie naam; Ijsbloem, en het is een hele fijne zachte kussen.

Ik fotografeerde de kussen op een leeg kamertje hier in ons huurhuis. Dit huis telt in totaal 6 slaapkamers waarvan we er twee niet gebruiken. Eén staat vol met dozen. Ik ben er ook helemaal klaar mee en heb ontzettend veel zin om weer te verhuizen.

I have been lucky lately. I got this rattan chair and i won a giveaway from AprilandMay on Instagram. I won the cushion from FLINK Netherlands and it's named 'Ice flower' such a pretty name for a very lovely and comfy cushion. 

I made the photo's in a empty room here in our rental home. This house has 6 bedrooms in total and we use 4 of them. One is filled with boxes because we're renting this house for a short time and i can't wait to move again and unpack all the boxes. I forgot what's in all of them.

1 comment:

  1. Staat leuk zo bij elkaar. Mooi kussen.

    ReplyDelete

Thankyou for your comment!