01 February 2016

from now on...



Vandaag begint mijn maandag heel anders dan de afgelopen 8,5 jaar. Ik heb mijn baan opgezegd en vandaag is het zover dat ik niet meer naar mijn werk ga. Apart en spannend gevoel.
Interieur advies nodig of komt je huis binnenkort te koop bekijk mijn website voor meer info.

Als afscheid van mijn mentor leerlingen kreeg ik wat cadeautjes en een trommeltje met heerlijke speculaas koek.


Today my Monday is starting very different then the last 8,5 years. I quit my job en today is the first day i do not have to go to my work. It feels strange, exciting and it's something i will have to get used to. If you want some advice for your interior or you want to sell your house check out my website for more information. 

I received some nice gifts also a tin with speculaas cookies from my mentor students.  

1 comment:

Thankyou for your comment!