25 January 2016

plants





Twee jaar geleden had ik waarschijnlijk geen eén plant in mijn huis. Maar nu..kan ik er niet genoeg van krijgen. Ik vindt het heerlijk om ze water te geven en te zorgen dat ze in leven blijven.

De Pilea Peperomioides kocht ik van Gertrud en is via de post thuis bij mij belandt. Een plantje die ik veel voorbij zie komen op instagram. Ook wel Pannenkoek plant of Chinese Money plant

Two years ago i probably didn't have any plants in our home, while now i cannot get enough of them. I love giving them water and to keep them alive.

I bought the Pilea peperomioides from Gertrud and she sent it to me with the mail. I see this one a lot on Instagram. Also called Pancake plant or Chinese Money plant. 

4 comments:

  1. Ze staan er mooi bij. De mijne heeft ook een nieuw blaadje gekregen en ik verzorg het ook met liefde.
    Fijne dag Afke!
    X

    ReplyDelete
  2. Mooi! Er komen bij ons ook steeds meer planten binnen <3

    ReplyDelete
  3. Mooi. Een paar plantjes maakt het meteen gezellig!

    ReplyDelete
  4. We found your weblog is very handy for us. When you keep going this perfect work I’ll come back to your site!
    huizen te koop

    ReplyDelete

Thankyou for your comment!