15 January 2016

a new chapter









Voor het laatst een kijkje in mijn huis. Vandaag is de overdracht en na vandaag hebben wij geen sleutel meer. Dat voelt raar. Wat ik het meest ga missen hier is het fotograferen. Ik vond het licht hier altijd zo mooi. Straks na ons huur avontuur wonen wij in een ‘normale’ huis met een bruine inrichting. Dat wordt een uitdaging! Ik hou jullie hier op de hoogte met mijn nieuwe ideeen. Het wordt een grote uitdaging!


A last glimpse of my home. After today we do not have the key tot his house anymore. This gives me a strange feeling. What i will miss most is taking pictures. I always enjoyed the light in our house so much. After our rental adventure we will move into a house with a brown interior.  I will keep you up to date wit hall my new ideas. 

1 comment:

  1. Heel veel geluk in jullie nieuwe huis!

    http://tussensoepenpatatten.wordpress.com

    ReplyDelete

Thankyou for your comment!