27 December 2015

* Christmas *



Dit kunstwerkje maakt mij erg gelukkig. Ik kreeg het in de post van mensen die ik leerde kennen voordat ik ging trouwen en verhuizen. Weer contact hebben doet me goed.

This little piece of Art made me very happy. I got it in the mail from people i met before i married and moved away. Having some contact again is doing me good. 




Kerst is weer voorbij. Ik heb het huis dit jaar 'less is more' ingericht met kerstdecoratie. Het bevalt mij erg goed, dus volgend jaar weer. Mijn stijl is langzaam aan het veranderen (is het je opgevallen?), en dat moet ook wel want we verhuizen volgend jaar naar een nieuw huis met een bruine jaren 70 tegel vloer !! Ik zal onze betonnen en roze vloer missen :(

Christmas days have passed. This year i decorated the house 'less is more' with the Christmas decorations. It feels good and i will do this again next year. My style is slowly changing, have you noticed? It is necessary though because next year we're moving to a house with a very brown tile floor (70's year brown tile floor)!! I will miss our concrete and pinkfloor :(




No comments:

Post a Comment

Thankyou for your comment!