09 October 2015

hello again



Tadaa mijn nieuwe logo! Gemaakt door SoyeSauce Illustration

Hoogstens tijd om jullie op de hoogte te brengen van mijn plannen. Mijn blog pauze is toch langer gaan duren wat heel fijn was. Zo kon ik goed aan mijn plannen werken en bedenken hoe ik verder wil met mijn leven en blog. Dat klinkt misschien heftig maar het was goed. Anders waren we misschien gewoon doorgegaan zoals we altijd deden. Voor de zomervakantie kwamen wij tot besef dat we verandering wilden brengen in ons leven, nu en niet later. Ik mis nog een sprankel (zoals een vriendin het vandaag noemde) in mijn leven. Ik vind het zo belangrijk dat we ons hart volgen en dat we zo onze kinderen leren dat het kwaliteit van het leven zit in het genieten en doen wat je leuk vindt en niet wat je allemaal hebt. 


Dus, tijdens de zomervakantie hebben wij besloten om ons huis te verkopen, ik mijn baan op te zeggen en dat we onze droom werkelijkheid proberen te maken. Ik zeg 'proberen' want we weten niet waar het ons gaat brengen en hoe het allemaal gaat lopen. Maar, we krijgen er nu al energie van. 

We zijn hier al ongeveer twee jaar mee bezig en hebben nu eindelijk de knoop doorgehakt. Hier kun je ons huis bekijken op funda.

Tijdens mijn afwezigheid hier heb ik het maken van blogberichten gemist. Dus, ik ga door :)

Ik ga hier elke week wat plaatsen en ik richt mij meer op interieur. Ik wil streven naar kwaliteit en niet naar kwantiteit. 

Momenteel wordt er aan een website gewerkt! Later meer hierover.



Tadaa this is my new logo! Made by SoyeSauce Illustration

It's time i let you know what has been happening with my plans lately. My blog break was longer than i intended but it was very good to make plans and decisions for my life and blog.

That may sound extreme but it was good. Otherwise we would just have continued and our dreams would still be on our 'to do list' . 
 During the summer vacation we decided to sell our house and to quit my job and to make our dream reality. We have been thinking about this a very long time but now we're really doing it. 
Here you can see our house.

For my blog i will be blogging mainly about Interiors. I am striving for quality and not quantity 


My website is being made and i will have more news about this soon!


blue vase and pink mug by Studio Nienke van de Pol / cup and saucer imperfect design by Arian Brekveld /  

2 comments:

  1. Gaaf afke! Leuk en ook super spannend, heel veel succes!!
    Groetjes Marieke

    ReplyDelete
  2. we zitten ongeveer in dezelfde schuitje:-). Huis, kinderen, werk en wat nu? Alhoewel jij bent een stuk verder dan ik. Je kiest ervoor om te stoppen met werken en je meer te richten op styling & interieur!
    Awesome! Spannend!
    Ga je samen met je man ook iets doen met zelfgemaakte meubels?
    Ik wens je veel succes, en houd je ons op de hoogte? Dan doe ik dat ook via mijn blog:-)
    XX

    ReplyDelete

Thankyou for your comment!